Tuesday 20 March 2012

Tanda nama

Assalamualaikum kepada insan yang jumpa blog yang mungkin dua tiga hari lagi akan blog ni.kalau kena blok salah sape? Ehemm .bole jawap sendiri kan .okay saya rasa macam dah lama tak mwngarang karangan yang nak diluahan ke dalam sesuatu.err maksud saya mengeluarkan segala yang ada di hati saya .bukan untuk tatapan umum.cukuplah untuk mereda kan hari yang sedang sedih sikit .jangan sedih wahai hati.sesungguhya aku tak bercerita lagi .alhamdulillah terima kasih ke hadrat ilahi sebab kenalkan saya kepada seorang sahabat macam dia . Tapi saya tetap tak boleh terlalu berharap dan terlalu bahagia dengan dia sebab saya tak pasti sama ada dia jodoh saya atau tidak .
Kita tak tahu sapa jodoh kita sampai lah kita kawen dengan someone tu. Hai pakwe hensem .k.bye .kenapa bye ? Mungkin sebab dia bukan jodoh kita right?? Tapi pelik sikit .kenapa lelaki tu sampai empat kuota dia eh ? Ohh .lelaki hemsem dan macho di luar sana.tolong laa jawap .ta ak jawap tapelah.kbaii .

No comments:

Post a Comment