Tuesday 20 March 2012

Aku dan hari ini #1

.hidup aku hari ni seperti biasa.tiada apa yg istimewa melainkan bangun seawal enam pagi.capai tuala berjalan ke bathroom untuk mandi.perlahan-2 pusingkan kepala paip dan mandi selama beberapa puluh minit.mandi di bawah pancuran air hujan buatan manusia.air sejuk yg menitis di badan membuat aku rasa
Nk melompat keluar dari bilik air saat itu juga.tapi apakan daya.langkah di gagahi juga demi masa depan.insyaallah.setelah selesai mempersiapkan diri untuk ke pejabat .aku turun ke dapur.menikmati sedikit sarapan. air tangan emak sebelum ke pejabat.alangkah beruntungnya aku .alhamdulillah. .seawal dari biasa aku gerak ke pejabat tepat jam tujuh pagi.aku naik kereta.jam tujuh sepuluh minit pagi.aku sudah sampai di pintu pagar pejabat.sesampai di pejabat tepat jam lapan pagi staf akan buka kunci pintu.dan aku switch on kan aircond serta lampu. .tepat jam lapan tiga puluh pagi aku mula kan tugas aku sebagai pembantu senibina. .dan yg membosankan adalah terperuk di bilik fail menyiapkan tugas untuk lima s .

No comments:

Post a Comment