Tuesday 20 March 2012

Aku dan hari ini #2

Setelah beberapa lama terperuk di bilik fail datang pula idea untuk meng update blog.ahh datang pula modus operandi tak sihat .akhirnya terpos juga satu entry.jam empat setengah petang aku dipanggil oleh seorang staf utk membantu memudahkan kerja beliau.kenapa aku? Nasib trainee.dah ditetapkan begitu rite? .setengah jam berada di bilik fotostat amat la memerlukan kesabaran yg tinggi apabila bahang mesin fotostat menusuk masuk ke dalam baju.panasnya bukan main. Aircond dimana wahai staf unit fotostat. .memercik peluh kewanitaan aku.tepat jam lima setengah petang aku pulang dari pejabat.setelah selesai urusan tiba2 aku mengeluarkan suara dgn sengaja . lapar lah.erkk alhamdulillah.kenyang .selepas segala selesai.aku pergi ke halaman rumah. .bersama adik ku dan sebungkus kuaci .dan aku jerit pd adik k
.`teh.jum main bdmintan.` jom.katanya. Aku jerit lagi.'makan nanti la choki2 tu.nanti lekat kulit kang susah.` jeritanku di ganti dgn ketawa dari adk aku "kahkahkah.acik bukan choki2 tp kuaci" oh aku salah.

No comments:

Post a Comment